• (Android) Massive Warfare: Tank Battles чіти необмежену кількість жетонів

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Massive Warfare: Tank Battles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Massive Warfare: Tank Battles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чіти необмежену кількість жетонів ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Massive Warfare: Tank Battles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Насправді не має значення, які атрибути ви купуєте, певні команди мають перевагу

    Не звинувачуйте в цьому інших, ви самі винні в тому, що не оновили boom heroes, останнє оновлення було жовтень 2020 року, а зараз листопад 2021 року..1 рік+ і нічого. Уже завершено етап 4, і немає нових етапів чи елітного режиму. ПОЧНІТЬ НАЙМУВАТИ ЛЮДЕЙ ДЛЯ РАБОТИ НА ІНШИХ ВАШИХ ІГРАХ ТА ДОДАЙТЕ НАМ ОНОВЛЕННЯ ПРО ІНШІ ВАШІ ІГРИ, ВИ НАВІТИ НЕ ВІДПОВІДАЄТЕ НА ВІДГУКИ ПРО ІНШІ ІГРИ.. ВИ ЗРОБИЛИ ЦЕ СВОЇМИ

    Привіт, народ. Дякуємо, що послухали та додали нове поле битви. Мені також подобаються нові функції, включаючи різдвяний декор. Це весела гра, хлопці, я рекомендую. Я просто хочу зазначити одну річ. Коли з’єднання ненадовго переривається, гра перезапускається, всі ваші вбивства пропадають даремно.. Ви повинні залишити невеликий запас на помилку підключення. Дякую

    4 зірки до 1 зірки за ті оголошення з грудастими голими, які ви показуєте без моєї волі, видаліть їх, і я особисто принесу вам більше зірочок.

    Клас

    Чому будь-який транспортний засіб розблокується сам....я розриваю його.... 2-більшість гравців використовують фарбу 35,35, але в бою його робота 85 атака і 85 броня..... будь ласка, виправте цю проблему

    Чудова гра. Просто хотілося б, щоб отримати іншу косметику було легше, щоб більше гравців могли виділитися та додати більше кольорів та ефектів у гру. Можливо, під час гри розробити варіант додаткової зброї? Як кулемети, гранатомети, лазер. Більше настроюваних параметрів, і чому ми не можемо вибирати режими гри, як-от піньята або інші, коли завгодно замість певних періодів початку. Більше ігрових подій і більше настроюваних опцій, тоді я б розглянув можливість витратити кілька доларів тут і там

    Massive Warfare: War of Tanks Акционе wib

    У мене виникають проблеми зі збором щоденного золота. На моєму рівні я боюсь отримувати приблизно 17 золотих щодня. Але останні два дні він дозволив мені зібрати лише чотири золоті, а потім вимикається! Це несправедливо, тому що я думав, що частина гри дозволяє збирати щодня кількість золота. Я зберігаю золото для бегемота і граю кожен день. Але гра не дає мені повну кількість золота щодня! Будь ласка, допоможіть.

    Я міг би розповісти вам все про цю гру, але замість цього скажу: ЯКЩО ви любите військові бойові ігри, вам потрібно грати в цю гру, ви не розчаруєтеся. Єдиним недоліком є вартість золотих злитків, необхідних для придбання військової техніки вищого рівня. Інший — це випадковий хакер, який з’являється з танками, які рухаються швидше, ніж гелікоптери, на щастя, їх небагато. Якби не вони, поставили б 5 стартів замість 4!

    Багато способів змусити вас витратити $... але якщо ви не проти чекати оновлень або дивитися дивне відео... грати безкоштовне. Рух трохи безглуздий... вільний погляд замість повороту... інакше гра весела

    Класна гра, давно граю

    Чудова гра, на жаль, ви можете грати лише 10 хвилин, перш ніж потрібно буде платити $$, або почекати 30 хвилин, щоб грати ще 10 хвилин. Забагато інших ігор, у які ми можемо грати довше 10 хвилин, не сплачуючи грошей. Зводиться до грошей, ці розробники жадіють грошей, і їм байдуже про споживача. Зробіть танки, зависання та скіни гелі коштують грошей, а не часу гри. Сподіваюся, до того часу все зміниться

    Дуже добре здебільшого. Виникли проблеми із запуском, здається, що він зависає, доводиться 3-4 рази "натиснути" на оновлюючий Wi-Fi. Чудово працює, коли ви перебуваєте в головному меню. З органами керування потрібно трохи попрацювати, джойстик має бути спрямований, а не на автомобіль. Для блокування потрібно трохи розслабитися, іноді буває складно розблокувати від цілей. Чудова робота

    Задумка непогана але глюки постійні, і сильно маленька техніка, поки роздивися вже і замочу, краску так геть невидно тільки як в упор стаєш, збільшіть техніку! 2** більше не тягне

    Massive Warfare: 탱크와 헬리콥터 게임 액션 gim

    Ця гра повністю відстойна, я думаю, що вони зробили її для 7-річних дітей. Welp все одно видалено

    Я думаю, що Massive Warfare — чудова гра, але вони не можуть змусити вас так довго чекати, щоб оновити свої транспортні засоби, я маю на увазі, що смішно чекати всі ці години, щоб оновити свої транспортні засоби після того, як ви так боролися в битві, також вони могли б дати вам більше золота. означає, що це чудова, але складна гра, і винагорода має бути більшою

    Подобається, невистачає української мови

    Нормальні вертальоти...

    Нестабільні зображення, звернення не враховуються, відео недоступні. Sever потребує оновлення

    Я хочу з нуля на цьому телефоні завантажується старий обліковий запис, дракула поміняє пошту реєструйте свій обліковий запис

    Постійне оновлення кожні 5 днів. Тепер він не оновлюється і не дозволяє мені використовувати програму.

    весела гра, якою можна насолоджуватися, не вбиваючи свій гаманець

    Дуже весело, хороша графіка та управління.

    Massive Warfare: 탱크와 헬리콥터 게임 액션 gim

    Чому посеред бою перекидає гравців до іншої команди і тоді очки міняються

    Це добре після великої кількості пвп-матчів. Справа в тому, що у мене немає золота, щоб купити новий танк, наразі я використовую лише стартер, я можу його оновити, але я не знаю, чи має він обмежений діапазон оновлення чи ні. У грі є два види валюти: золото і гроші (не куплені). Ви можете отримати хорошу суму грошей, щоб оновити танк, але недостатньо золота, щоб купити наступний танк.

    Пажалуста зроби лутшую графіку стрельби польоту їзди всього всього гри не цікавить тем, що мала карта плохая графіка я хочу щоб графіка булаб як у вантандер ісправте помилки пожалуста а так тільки 2 зірки.

    Редагувати: добре, тому я спробував елементи керування по-іншому (знову), і це те саме. Літати з боку в бік під час зависання не можна. Страфінг (як називають в іграх) просто неможливий у цій грі. Це буквально один з найважливіших кроків під час польоту на гелікоптері! Але дякую за відповідь.

    хороша гра, я просто хотів би, щоб було більше руху вгору і вниз з вертольотом і щоб бої були трохи довшими. трохи налаштуйте це, і я поставлю всі 5 зірок.

    Крута гра

    Добре початок, є потенціал. Контроль автомобіля жахливий; Обернись пару разів на вертольоті, тоді ти дурень. Підручник занадто короткий, щоб звикнути до керування, потрібен вільний перехід, щоб мати можливість випробувати транспортні засоби/зброю.

    Чудова гра без реклами буде добре і довше часу битви

    Чудова гра. Я пропоную знизити ціну на оновлення. Ціна на придбання транспортних засобів хороша. Просто ціна стає нерозумно високою після lvl10. Якщо можливо, знизьте ціну. Крім цього управління грою, графіка, гравці чудові. Спільнота іноді стає токсичною у світовому чаті.

    прикольна цяцька

    ГРА ТОП


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :